آتش‌سوزی در پارک ملی کرخه مهار شد + جزییات (۱۸ تیر ۱۴۰۳) حمله سارق سابقه دار به ماموران پلیس با چاقو جاده هراز مسدود شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) قتل راننده تهرانی با یک گلوله در سرش هفت آسیب خطرناک تاتو و خالکوبی که از آن بی خبر هستید کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در تهران بازداشت یک زن به دلیل سرقت پست‌های مخابراتی حریق انبار چوب و مبل در خیابان کلاهدوز مشهد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) سرگذشت دردناک عروس دایی| پای دختران خیابانی در میان بود حکم حبس و شلاق برای جوان فریبکار روایت تلخ مردی که به آخر خط رسید| طلاق زوج جوان بخاطر باجناق‌ اتوکشیده! اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران تا پایان هفته (۱۸ تیر ۱۴۰۳) مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده دربادام شهرستان قوچان + فیلم (۱۸ تیر ۱۴۰۳) ابتلای ۱۴۶ نفر در کشور به تب دنگی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) جیب‌بر‌های اتوبو‌س‌های مشهد به دام افتادند | اعتراف عروس و مادرشوهر به ۲۵ فقره سرقت (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات
سرخط خبرها

وقوع آتش‌سوزی در مراتع دنا | آتش در منطقه دارشاهی شهرستان دنا اطفا شد

  • کد خبر: ۱۶۷۶۷۳
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
وقوع آتش‌سوزی در مراتع دنا | آتش در منطقه دارشاهی شهرستان دنا اطفا شد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش سوزی مزارع و مراتع منطقه دارشاهی شهرستان دنا مهار شد.

به گزارش شهرآرانیوز،  جاوید بخت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: این حادثه که ساعت ۱۴ امروز بر اثر آتش زدن بقایای پسماند مزارع کشاورزی رخ داد به مراتع کشید، اما با همکاری امدادگران منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان دنا ساعتی پیش مهار شد.

سعید جاودان سیرت افزود: کارشناسان منابع طبیعی اکنون در حال پایش منطقه برای پیشگیری از روشن شدن دوباره شعله‌های آتش در این منطقه هستند.

وی ادامه داد: وسعت این آتش سوزی پس از اطفای کامل حریق اعلام می‌شود.

جاوید بخت با اشاره به اینکه جنگل و مراتع میراث همگانی هستند گفت: امسال ۱۰۰ دستگاه دمنده تهیه و بین امدادگران توزیع شد تا با استفاده از آن خسارت‌های آتش سوزی به حداقل کاهش یابد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با احتساب تجهیزات قبلی، اکنون ۲۰۰ دستگاه دمنده در اختیار امدادگران برای اطفای حریق قرار دارد که البته با توجه به گستره جنگل‌ها و مراتع نیاز است شمار این تجهیزات افزایش یابد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این استان یک میلیون و ۵۵۰ هزار هکتار جنگل و مرتع دارد.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->